12 iulie 2010

Juniori
Rapid Feteşti a pierdut ambele meciuri în semifinalele Campionatului Naţional
Campioana judeţeană la juniori A1, Rapid Feteşti, a pierdut ambele meciuri din semifinalele Campionatului Naţional, scor 0-1, cu Elpis Constanţa, într-un meci desfăşurat miercuri, de la orele 18,30, la Iveşti, judeţul Galaţi şi 0-10 cu Sporting Piteşti, judeţul Argeş, campioana ultimelor două ediţii ale CN, partidă disputată sîmbătă, 10 iulie. Într-un alt meci al grupei, Viitorul Dragomireşti, judeţul Ilfov, a învins lejer, scor 4-2, pe gazdele de la Gloria Iveşti. «În prima partidă, cu Elpis, am jucat foarte bine şi chiar am avut şansa de a cîştiga partida dar am ratat foarte mult. În cel de-al doilea joc, cu Sporting, practic, n-am avut nicio şansă şi pentru faptul că am avut foarte mulţi absenţi, în special în zona centrală a apărării şi pe banda stîngă. Chiar dacă la pauză am fost conduşi decît cu scorul de 2-0, în partea secundă diferenţa de valoare şi-a spus cuvîntul. După mine, 99% Sporting Piteşti va cîştiga şi anul acesta titlul naţional» a explicat eşecul din semifinale antrenorul feteştenilor, Horia Petcu. Ialomiţenii au terminat grupa A pe ultima poziţie, cu două înfrîngeri şi un golaveraj neverosimil, 0-11. (George ŞEITAN)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Free Hit Counter